Retourneren

Toch niet tevreden met een product? Wat jammer, maar gelukkig heb je binnen 14 dagen na ontvangst de mogelijkheid om het product terug te sturen. Volg daarvoor de volgende stappen:

Stap 1: RETOUR EERST AANMELDEN

Stuur een mail met in het onderwerp ‘retour en [het bestelnummer]’ naar de ondernemer met een cc naar info@stadjeaandemaas.nl en laat ons weten dat je een product retour stuurt.

Een retour kan het meest efficiënt in behandeling worden genomen wanneer je de orderbevestiging en/of factuur van de bestelling ter referentie bijvoegt.

Het mailadres van de ondernemer is op iedere productpagina op stadjeaandemaas.nl duidelijk vermeld op het tabblad ‘Contact met ondernemer’.

Stap 2: VERPAKKING

  • Pak de producten in originele staat en verpakking in een doos.
  • Doe de pakbon of factuur van het product in de doos en geef daarop aan welke producten retour worden gestuurd.
  • Zorg voor een duidelijk zichtbaar retouradres op de doos.
    Het retouradres van de ondernemer is op iedere productpagina op stadjeaandemaas.nl duidelijk vermeld op het tabblad ‘Contact met ondernemer’.
  • Stadje aan de Maas is een platform met meerdere ondernemers, let goed op dat je het product retourneert naar de juiste ondernemer. Voor meer informatie en de juiste adressering mail naar info@stadjeaandemaas.nl
  • Zorg ervoor dat de afzender duidelijk zichtbaar is op de doos

 

Wanneer betalen we terug?

Wij maken de door jouw gemaakte kosten (aanschafkosten en originele verzendkosten) binnen 14 dagen na herroeping naar je over.
  

Wat krijg je terug?
Je krijgt het volledige aankoopbedrag terug. Als je alle producten van een bestelling retourneert, dan krijg je ook de origineel betaalde verzend- en betaalkosten terug.
  

Waar ontvang ik het teruggestorte bedrag?
Wij storten het bedrag op dezelfde manier terug zoals je hebt afgerekend. Lukt dit niet? Dan nemen we contact met je op.
  

Kosten voor het retour sturen
De kosten voor de retourzending zijn voor je eigen rekening. Stuur je een product terug omdat deze beschadigd of verkeerd geleverd is? Dan vergoeden wij deze kosten achteraf.